Začalo mi drnčet přední světlo.
No fakt, v určitých otáčkách mi drnčí světlo. Nevěřili byste, jak je to otravný zvuk.
Když se objevil poprvní, bylo to jenom takové nic moc klepáníčko, vždycky jenom chvilku, které se ozývalo někde z prostoru od nádrže dál dopředu. Nejdřív jsem se zas vyděsil (jak to mám ve zvyku), že je to motor a že už je po něm, ale postupně jsem začal zjišťovat, že to motor není a že to možná bude světlo.
Z počátku jsem si to dával dohromady s mým pokusem vyměnit přední žárovku - když už jsem koupil originál halogenovou od Hondy, přece aspoň zkusím, jak se vyměňuje, no ne? :-) Myslel jsem, že jsem špatně dotáhl upevňující šrouby, tak jsem je několikrát přitáhl ještě víc, ale pořád to nepomáhalo.
Zapátral jsem teda na netu a na stránkách K1400 jsem našel návod, jak nalepit gumičku na zobáček s držákem paraboly. Tohle řešení by prý mohlo pomoct, časem totiž dochází k uvolnění paraboly v obalu a zatímco na spodní straně se toto dá řešit dotažením šroubů, na horní straně je pouze zobáček na zaháknutí, který se přitáhnout nijak nedá. A právě v tomhle místě světlo nejčastěji drnčí vlivem vibrací, které jsou na strojích tohoto typu značné.
Tak jsem tedy světlo rozebral a nalepil gumičku. Spokojeně ho dávám dohromady, že ho zas sešroubuju, když tu se dívám na plechový držák, který drží světlo v parabole, je na jednom místě prasklý. Nojo, to bych taky mohl lepit gumičky všude kam se podívám, když mám prasklý držák a světlo je spadlé na jednu stranu a drnčí o kovový obal :-)
Tak jsem světlo zase smontoval a zajel si na výlet do Iron Moto, abych se zeptal, jestli se dá koupit držák nový. Mám toho chlapíka, co tam prodává docela rád, místo toho, aby vymýšlel nějaké složité a drahé řešení, řekl mi, že by se to dalo zavařit a když to dovezu, že mi to udělají. Paráda. Rovnou jsme se domluvili na půlku dubna, že přivezu motorku na přimontování padacího rámu, takže mi to zavaří současně s tím. Snad mi pak to světlo konečně přestane drnčet :-)