locatoweb

Geneze ve Zlíně

Autor: Robert
24. červen 2016
Zobrazení: 1914

c3 basicChtěl bych se s Vámi podělit o takovou malou zkušenost s prodejnou Geneze ve Zlíně. V této prodejně čas od času nakupuji různé věci už několik let, vždycky k mé plné spokojenosti. A i když jsem si občas koupil něco někde jinde, rád se do Geneze vracím, abych většinou zjistil, že jsem tu stejnou věc jinde kupovat neměl. Ale včera se mi tam stalo něco, co jsem snad ještě nikdy nezažil.

Chtěl bych říct, že jsem byl s prodejnou a s kvalitou prodávaných věcí vždycky maximálně spokojený. Myslím, že např. oblečení není možná úplná špička - a tou špičkou myslím už hadry šité na míru - ale je kvalitní, moderní a v rozumných cenách. Co je ale asi horní třída, jsou zde prodávané přilby Schuberth. Tomu samozřejmě odpovídá cena, i když ty nové C3 PRO za skoro 20 tisíc už se mi zdají trochu dost drahé, ale to asi nebude vinou této prodejny.
Já mám ještě starou dobrou C3, která stála, pokud mě paměť neklame, o nějakou třetinu míň.

Ale o tomhle jsem psát nechtěl. Chtěl jsem psát o tom, co jsem zažil.

Víte, mám na své C3 občasný malý problém - stává se, že mi popraská plexi kolem těch plastových kolíků, co drží PinLock. Nikdo neví, jak je to možné, nicméně se to děje v podstatě celých asi 5 let, co přilbu mám. Vždycky, když se praskliny objeví, zajedu do Geneze a paní, která je vždy velice příjemná, mi plexi vymění za nové (s původním PinLockem). Když mi vypršela původní dvouletá záruka, prostě jsem koupil plexi nové a jedeme dál.

Bohužel letos se mi stalo, že se mi objevily malé prasklinky už po měsíci používání. Bylo mi skoro trapně, když jsem tam musel jet.... Ale protože za týden jedeme někam do neznáma, nechtěl jsem nechat nic náhodě.

Už při mém příchodu bylo vidět, že si mě paní pamatuje, ale tvářila se pořád příjemně. Řekl jsem jí, jaký mám problém a zahlédl malý stín pochybností, když v tom do prodejny vstoupil starší pán, který dělá servis Schuberth. Paní mu vysvětlila situaci, pán se na mě usmál a začal zkoumat přilbu. Na nic nepřišel, vcelku pochopitelně, o svou "šubrtku" se starám jako o oko v hlavě.

"Co bude teď," pomyslel jsem si, protože z komunikace mezi nimi jsem pochopil, že zřejmě nemají náhradní plexi na prodejně. Tedy ne to, že by mi nechtěli pomoci, ale že jenom nemají náhradní díl zrovna skladem.

A pak jsem viděl něco, nad čím mi zůstává doteď rozum stát.

Pán šel bezeslova mezi regály, kde jsou vystavené fungl nové modely. Zkušeným okem ohodnotil velikosti, jednu novou přilbu vzal, sundal z ní plexi i s PinLockem, mlčky šel k té mojí, která ležela na pultě a plexi na ni nasadil. I s novým PinLockem. To byste museli vidět!

Chvíli jsem stál a nechápavě se díval střídavě na pána a paní. Pořád jsem tomu nevěřil, myslel jsem, že budem jenom zkoušet nějaké uchycení nebo něco podobného. Ale pán plexi zavřel, helmu mi podal a konečně promluvil:

"Ať slouží. Přeju pěknou dovolenou!"

Dá se k tomuto něco dodat?